Şifremi Unuttum
  Yayin1 Yayin2 Yayin3 Yayin4
Ana Sayfa Kurumsal Haberler Programcılar Canlı İzle Ziyaretçi Defteri İletişim
Haberler
Vali Düzgün 'yönetim Becerilerini Geliştirme Ve Kapasite Artırma Eğitimi' Sertifika Törenine Katıldı
Vali Düzgün 'yönetim Becerilerini Geliştirme Ve Kapasite Artırma Eğitimi' Sertifika Törenine Katıldı ...
Haberler

Vali Düzgün 'yönetim Becerilerini Geliştirme Ve Kapasite Artırma Eğitimi' Sertifika Törenine Katıldı

Kayseri Valisi Orhan Düzgün, Valilik ile Kaymakamlıklar ve Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı personeline yönelik Erciyes Üniversitesi işbirliği ile düzenlenen “Yönetim Becerilerini Geliştirme ve Kapasite Artırma Eğitimi”ni tamamlayanlara sertifikalarını dağıttı.
Valilik Konferans Salonu’nda düzenlenen törene, Vali Düzgün’ün yanı sıra Vali Yardımcı Mustafa Masatlı, Erciyes Üniversitesi (ERÜ) İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Hamza Çakır, İktisadi ve İdari Birimler Fakültesi (İİBF) Dekan Vekili Yard. Doç Murat Esmeray ve Halil Bayraktar MYO Müdürü Doç Dr. Demet Ünalan ile öğretim üyeleri ve eğitimlerini tamamlayan kamu çalışanları katıldı. İİBF Öğretim Üyesi Prof. Dr. Mahmut Özdevecioğlu’nun “Modern Yönetim Anlayışı ve İnsan İlişkileri” konulu sunumunun ardından kürsüye gelen Vali Düzgün, sözlerine kişisel gelişimin insan hayatındaki önemini vurgulayarak başladı.
İnsanın iş hayatında ve aile hayatında mutlu olabilmesi için iletişimin son derece önemli olduğunu belirten Vali Düzgün, iş hayatında ve diğer zamanlarda iletişim ilkelerine ne kadar uyulur, karakter haline dönüştürülürse, başarı ve mutluluğunda o oranda gerçekleşebileceğine işaret ederek, şöyle devam etti:
“Negatif olmanın insana verdiği en büyük zarar kendisine verdiği zarardır. İnsan çalışma arkadaşları, astları ve üstleri ile ilişkilerinde, kamu hizmetini alan vatandaşlarla ilişkilerinde ne kadar çok negatif olursa o durumdan en fazla kendisi etkilenir. Ne kadar çok pozitif olursa kendisine de onun yansıması o kadar olumlu olacaktır. Düşünün ki; bir vatandaşla tartışmış, kavga etmiş bir kişinin akşam evine giderken mutlu olabileceğini, çocuklarla ve eşiyle doğru bir ilişki kurabileceğini düşünemeyiz. Aynı şekilde iş arkadaşları ile de negatif ilişkiler yaşayanların bunun hem kamu hizmetlerini sunarken vatandaşlarla olumsuz bir şekilde yansıtacağını hem de gerek serbest hayatındaki arkadaşları ile gerekse aile arasında bu negatifliğin yansıyacağını düşünebiliriz.”
8 hafta boyunca 16 farklı konu başlığında konunun uzmanları öğretim üyeleri tarafından kursta verilen eğitimin önemli olduğunu ifade eden Vali Düzgün, “Zaman zaman günlük hayatın yoğunluğunda bu prensiplerden ayrılabiliyoruz, örneğin camiye gidince hocanın vaazını gayet güzel bir şekilde dinliyorsunuz, haklı diyorsunuz ama camiden çıkınca yine normal hayata dönülebiliyor. Burada da bu prensipleri zaman zaman bu sunumları kendimize hatırlatmamız gerekiyor. Çünkü bunu ne kadar çok tekrar edersek, alışkanlık haline getirirsek bu prensipleri de o kadar çok kolay uygulamamız ve belki de farkında olmadan kendi davranış kalıbı haline dönüştürmemiz de mümkün olur diye düşünüyorum.” dedi.
Vali Düzgün, kursun hazırlanmasında emeği geçenlere teşekkür ederek, karşılık beklemeden eğitim veren başta fakülte dekanları olmak üzere öğretim üyelerine de katkılarından dolayı teşekkür etti.
Vali Yardımcısı ve Proje Koordinatörü Mustafa Masatlı da, projedeki amaçlarının zaman yönetimi, karar alma, ekip çalışması ile sorun çözme, empati, kurum içi ve kurum dışı iletişim kuralları konusunda personelin eğitilerek daha donanımlı hale getirmek olduğunu belirtti.
Vali Yardımcısı Masatlı, Valilik birimleri ile ilçe kaymakamlıklarından 85 katılımcının eğitimi başarı ile tamamlayarak sertifika almaya hak kazandığını ifade etti.
Konuşmaların ardından fakülte dekanları ile eğitimi veren öğretim üyelerine ve katılımcılara sertifikaları Vali Düzgün tarafından verildi. Sertifika töreni, günün anısına fotoğraf çekimi ile sona erdi.

 
 
Tüm hakları saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden alıntı yapılamaz.
2011 © Kayseri Radio Life - Kentin En Neşeli Radyosu

Kodlama : Networkbil.net